Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Παρ.ερμηνεία

Κλείνεις τ' αυτιά σου  ;
Τα 'χεις όλα στο μυαλό σου ;
Έτοιμα ;
Καμωμένα ; Τελειωμένα ;

Κλείνεις τα μάτια σου ;
Τί φοβάσαι ;
Μην φύγω ;
Γιατί δεν κάνεις κάτι ;

Τί αρνείσαι ;
Εσένα ;
Εμένα ;
Πολύ ωραία.

Τί θες από μένα ;
Τις καλές μου στιγμές ;
Δεν θες εμένα ;
Τι ζητάς ;

Δεν είμαι ΜΟΝΟ έτσι.
Δεν είμαι φωτογραφία.
Ούτε στιγμυότυπο
...από ταινία.
Είμαι άνθρωπος.
Βλέπεις ;
Αισθάνομαι.
Πονάω.
Βιώνω.
Την κάθε στιγμή.
Λέξη.
Φράση.

Δεν είμαι κλόουν.
Η μύτη μου είναι κόκκινη απ' το κλάμα.
Γελάς ;
Τώρα ;


Όταν δεν μιλάω είναι όλα εντάξει.
Μα δεν είμαι κινούμενο σχέδιο.
Κοίτα με!
Εγώ είμαι.
Θυμάσαι ;

Είχες πεί θα με κάνεις ευτυχισμένη.
Βραχυπρόθεσμη μνήμη ;
Αμνησία ;
Τί ;

Δεν θα φύγω.
Εδώ θα 'μαι.
Μην με παρερμηνεύεις.

Όχι πάλι.

αΘηνά.

Ίσως είμαι ένας κλόουν σε βαριά μελαγχολία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου