Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Ελίζαμπεθ Τέιλορ

Φεβρουάριος 27, 1932 – Μάρτης 23, 2011
Μαργαριταρένια μάτια 
στάχτη και χώμα τα σημάδια 
δυό φευγαλέες ψευδαισθήσεις 
όνειρο απατηλό οι ειδήσεις


Κι αν ομορφιά έχει η πλάση 
πες μου ποιός θα τηνε προφτάσει 
κι αν το φεγγάρι έχει δύσει
ποιός θα νοιαστεί να το γεμίσει

Μαργαριταρένια μάτια 
γυάλινα ψεύτικα κομμάτια
εικοσιτρείς φορές πεθαίνεις 
σαν έρωτας βαριανασαίνεις


Κι αν άσχημος είναι ο κόσμος
δεν αποστάτησε ο δρόμος 
κι αν το αστέρι σου ξεφτίσει
όλο την πλάση ας φωτίσει



2 σχόλια:

  1. Πολύ αγαπημένη ηθοποιός!υπέροχη καλλιτεχνης, γεμάτη πάθος και δύναμη!


    Καλώς σε βρήκα λοιπόν, σ'αυτό εδώ το χώρο!!!θα σε επισκέπτομαι συχνά!ελπίζω κι εσύ να αφήνεις τα σχόλια σου, που μου δίνουν κίνητρο για συνέχεια.

    Μπορείς αν θέλεις να επισκεφτείς κ το καινούριο μου ιστότοπο στον οποίο κατά κύριο λόγο ανεβάζω φωψτογραφίες από διάφορα έργα μου στη ζωγραφική. θα χαιρόμουν αν άκουγα τη γνώμη σου

    Καλή συνέχεια

    keep walking (and blogging)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι εκπληκτική ηθοποιός και πανέμορφη γυναίκα.
    Καλώς σε βρήκα κι εγώ Μαριλένα, η γνώμη σου είναι σημαντική και για μένα, θα περάσω σύντομα κι απ' το νέο σου blog. ελπίζω κι εγώ με τη σειρά μου να τα λέμε συχνά ;)

    Kαλή συνέχεια και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή